پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

لیگ برتر:

دادگر: كریمی به شاهین بازگشت

دادگر: كریمی به شاهین بازگشت

 

پرسپولیس برازجان : مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر گفت: فیروز كریمی سرمربی شاهین كه پس از دیدارتیمش مقابل ابومسلم مشهد ازسمت خود كناره گیری كرده بود با رایزنی انجام شده دوباره سكان هدایت این تیم را به دست گرفت.

علی دادگر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود اعلام مشكلاتی از قبیل نامساعد بودن زمین ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر و جام حذفی و داوری نامناسب برای تیم شاهین كه از زبان كریمی به عنوان دلایل استعفا مطرح شد، هیات مدیره باشگاه در جلسه ای با استعفای او موافقت نكرد.

وی یادآورشد: داشتن لیگ پویا نیازمند ابزارهای حرفه ای است كه یكی از شاخص ترین آنها برخورداری از زمین استاندارد است.

دادگر، در مورد وضعیت مطالبات بازیكنان تیم شاهین اظهارداشت: با رایزنی های انجام شده بخشی از مطالبات تا پایان فصل پرداخت می شود و مابفی نیز در نیم فصل نهایی خواهد شد.

وی در باره جذب بازیكنان جدید برای تیم شاهین نیز بیان كرد: شرایط فنی و نگاه به مسایل مالی در جذب بازیكنان مد نظر كادر فنی و مدیریت این باشگاه است كه باتوجه به نتایج درخشان شاهین درهفته های گذشته شمار زیادی از بازیكنان برای حضور در این تیم اعلام آمادگی كرده اند.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر ادامه داد: وجود فیروزكریمی در شاهین بوشهر سبب شده تا شاگران دیروز این مربی در تیم های مختلف علاقه مند به حضور در شاهین شوند كه بر مبنای پیشنهادهای سرمربی تیم اقدام های مورد نیاز انجام خواهد شد.

دادگر با بیان اینكه استفاده از بازیكنان امید بومی از اولویت های ماست گفت: هم اینك با دو بازیكن رده سنی امید كه بومی استان بوشهر هستند قرار داد بسته شده است و دو بازیكن دیگر نیز در حال تست های مختلف باشگاه هستند.

وی در مورد جذب بازیكنان در پست های مورد نیاز تیم شاهین نیز افزود: یك بازیكن برزیلی كه سابقه درخشانی در كارنامه ورزشی خود دارد مورد تایید باشگاه و كادر فنی قرار گرفته است كه با پایان كارهای رسمی اداری به تیم خواهد پیوست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: